Tuesday, November 17, 2009

18.11.09

November 09

Bulan bersejarah buat aku..segala masalah hadir dlm satu masa yg sama..kekuatan yang aku kumpul selama ni terus tipis dan tipis..aku terlalu rindu kan arwah.aku tak leh tipu..abah..zurin..mok long...semua pergi serentak..Dugaan apa yg KAU beri Ya-allah...

abah...moga di cucuri roh mu..doa ku sentiasa..
otak aku..selalu reply time abah setuju untuk jadikan aku anak angkat......'pakcik,ayu nak jadi anak angkat pakcik boleh?' lama untuk abah jawab soalan ku..'pakcik lama dah anggap ayu mcm anak pakcik sendiri..' bahagia nya waktu itu...tuhan yg tau..time tu aku baru balik skolah..abah jmput fieza n aku skali..lepas tu bawak aku g mkn..teringat aku salam mak..mak..tabahkan hati mak..mak kuat..

zurin...moga di cucuri roh mu sahabat...

mok long....makcik aku yg paling aku rapat..yassin..doa aku selalu untuk nya..makin kerap aku teringat dia..nnt klu aku balik kg..dah tak de sape nak masak sup kat aku..ayoh pun makin tak sihat..moga bahagia kau di sana. Mok long..ayu rindu mok long...ya allah..istigffar ayu..

Moga tetap fisabilillah ku Ya-Allah..amin..

No comments: