Monday, November 16, 2009

17.11.09

Nazzman Ibrahim...hahhaha..pagi ni aku tak puas hati..aku still cari sape tu nazzman ibrahim..ya allah..rupa nya...budak follower aku! aku pun tak kenal..main add jew..godam nyer godam..rupenya mamat ni..adeh..np la hai..aku tak kenal pun dia..pada si nazzman ibrahim ni...pasal ko la aku gadoh besau! adeh..tp ko pun tak salah..ko pun tak kenal aku..kekeke..lawak2..-the end-

Hurm...bila pk sume ni...begitu syg nya dia pada aku..tp tak boleh ke dia ubah sikit sikap cemburu dia pada aku? aku bukan mcm tu..hurm..aku rindu sgt dia..sgt2. cuba percaya aku boleh jaga diri aku..sok2 klu aku dah jadi isteri,tak kan la aku tak leh pk g..aku tau mana salah..mn betul..kadang2 rimas dgn sikap dia..tp kadang2 aku rasa happy..sbb aku tau dia je leh jaga aku..tp hal keje aku tak leh nak wat pe..aku terikat..bnyak tanggungjawab aku nak buat..mampu ke dia tuk tanggung beban aku ni? bnyak aku pk..aku tak nak seksa anak org..dia pun ada family..ada tgjawab..moga kesabaran ku tebal..mcm boss aku ckp..klu betul dia sayang aku..dia akan datang balik n cuba memahami kerja aku..boss n abah sendiri ckp..kadang2 tuk berjaya dalam hidup..kita terpaksa lepas benda yg paling kita syg..tp aku seboleh nya tak nak lepas sume tu..kadang2 aku pk..aku dah de family..ada kerjaya..ada pendapatan..tp np aku tak bahagia..aku nak DIA yg memahami aku waktu yg dulu..aku cuba berubah..aku akan cuba....

No comments: