Sunday, June 28, 2009

28.06.09

Salam..
Hari ni hari pertama kiraan aku..masih lagi berkira2 untuk menulis diary hidup ku disini..stlh pk masak2..apa salah nya aku kongsi bersama dengan sahabat2 pena aku kan..hurm..

'Exist-Hilang dalam ramai' lagu yg aku cari 5 thun dulu..akhirnya aku dpt..cukup gembira kan aku..terima kasih zam..(dia yg carikan lagu n tuk aku) lagu ni juga lah arwah ida minat..buat seketika..aku terasa ingin menyendiri..jauh dri hiruk piruk kota..kerenah org..kawan2 ku...n sahabat2 ku yg lain..

Seorang kenalan..Mohamad Hafiz, jejaka yg baru aku kenal sebulan yg lepas..membawa aku pada satu persoalan pada diri sendiri...perlukah aku untuk bersendirian? perlukan aku menjauh kan diri? hurm..membuat aku berfikir seketika..siapa aku untuk mengingati kisah lama..tetapi..kisah lama itu lah yg mengajar aku dewasa. matang dlm berfikir..


Bodoh kiranya aku menyeksa dgn menyalahkan diri untuk apa yg terjadi..tp itu la yg aku rasa..aku perempuan..segentar perempuan di muka dunia ni..masih ada ketakutan dlm nya..aku akui..aku takut aku akan lupakan segala memori tu..masa mengejar aku..


Dimana kedudukan aku skarang...


No comments: