Sunday, November 9, 2008

Kenangan Lalu....





assalamualaikum....
Ya allah..ntah kenapa malam ni aku rindu sangat zaman university dulu..memory yang tak akan aku lupa..bila terpandang album dulu...ya allah..lama nya aku tak bertanya khabar sahabat-sahabat ku..apa khabar? Sedu rasanya hati..bila memikirkan...'Sa'achuiejanaz'...hanya sahabat ku yang mengerti maksud ini...kenangan bersama di kota utara malaysia..hidup berdikari jauh dari keluarga..syukur pada mu Ya Allah kerana kau pertemukan ku dengan para hamba mu yang solehah..(walupun kadang-kadang nakal..terutama aku) yang sntiasa membimbing ku.....sahabat ku...' terima kasih kerana menjadi guru ku untuk yang sekian kalinya...dan aku berharap..moga persahabatan ini kekal..tetap lah fisabillah mu...amin.
buat mu ida...aku bahagia di samping sahabat ku...namun tidak lupa aku pada kau...kau kakak ku yang pertama dan terakhir...terima kasih atas kasih mu itu..tak akan ku lupa...
SAHABAT..besar pengertian itu dalam kamus hidup ku...moga persahabatan ini kekal....ikhlas dari ku... :)

3 comments:

nazzaman said...

'Sa'achuiejanaz'
ya ALLAH....to b honest...aku mmg dah lupa psl benda ni...since cikin's leave...
tp bukan ke... sa'achuciejanaz? lupa lah.... anyway...memori ms diploma dlu memang best... tp ko sendiri gak yg decide nk pisah.... yela, taknak further degree kat iprom...hahaha!!!! lagipun...kita memang dah pun berpisah.... =)

Syafiq Habib said...

cherish the memories.MDD kena buat reunion sekali.lama sgt x jumpa.kena ajak miss cheah.

A@Yu UnFaITHFu// said...

yup..kita kne wat satu